Асака машина заводи нархлари

Асакадаги автомобиль заводи 15 кунга ёпилади

Асака машина заводи нархлари
Асакадаги GM Uzbekistan заводи янги йил муносабати билан 15 кунлик таътилга кетди. Бу ҳақда «Ўзавтосаноат» компанияси матбуот хизмати хабар берди.

Айтиш жоизки, компания тарихида илк бор 2018 йилнинг декабрь ойида рекорд қайд этилди – 34117 дона автомобиль ишлаб чиқарилди, бу кунига мингдан ортиқ автомобиль деганидир.

Компания томонидан ўтиб бораётган йилда ишлаб чиқарилаётган автомобилларнинг ҳар бир модели таннархи ўртача 10-16 фоизга пасайтирилди, импорт харажатлари эса 73 миллион АҚШ долларгача қисқарди.

2018 йил компания учун жуда сермаҳсул бўлиб, кўплаб ижобий натижаларга эришилди. Компания ўтиб бораётган йилда харидорларга қулай харидлар амалга ошириш имконини берувчи мутлақо янги инновацион хизматларни жорий этди. «Ўзимиз борамиз», «Очиқ осмон остидаги савдо», «Uzavtosavdo» савдо платформаси каби хизматлар автомобиль харидини қулай, шаффоф, ёқимли амалга ошириш имконини берди. Шунингдек, Нурафшон шаҳрида Ўзбекистонда илк мультибренд автосалон очилиб, у томонидан харидорларга барча зарурий хизматларни амалга ошириш таъминланди.

Бундан ташқари, GM Uzbekistan Асака автомобиль заводига ишлаб чиқариш жараёнларига сифатни интеграция қилинганини белгилаб берувчи BIQ-III (Built-In Quality) сертификатини қўлга киритгани яққол мисол бўла олади. Бу сўнгги 3 йил давомида автозаводда амалга оширилган ва сифат талабларини тўла бажарилишини таъминлашга қаратилган кенг қамровли тадбирлар натижаси бўлди.

Ўтган вақт мобайнида технологик ускуналар тўла модернизация қилинди ва уларнинг таркиби янгиланди, GM компаниясининг ишлаб чиқариш жараёнларини бошқаришга йўналтирилган янги тизим ва инструментлари жорий қилинди, корхона ходимлари GM компаниясининг Жанубий Корея, Хитой, Таиланд ва Ҳиндистонда жойлашган заводларида ўқиб қайтишди.

Қайд этиш жоизки, янги йилда Асака автомобиль заводи жамоаси 15 кунга таътилга кетади.

Компания бундан кейин хам харидорларга янгидан-янги қулай хизматларни такдим этишда давом этади.

Барча юртдошларимизни кириб келаётган янги йил билан муборакбод этамиз ва янги йилда ҳам биз билан қолишингиздан умидвормиз!», дейилади хабарда. “Замин” янгиликларини “Инстаграм”да кузатиб боринг

Источник

Новые цены автомобилей UzAvto Motors. Прайс-лист на Декабрь 2021г.

Актуальные цены на автомобили в Узбекистане отечественного производителя GM Uzbekistan.

Chevrolet Damas (Шевроле Дамас)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаDLXLABO (Длинный кузов)VAN
Цена (сум)78 283 00079 198 00075 928 000
Трансмиссия5МКПП
Расход топлива8,6л./7,8л.
Объем, см3796
Мощность, л.с.38

Chevrolet Spark (Шевроле Спарк)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLS M/TLT A/TLS M/T Optimum PlusLT A/T Elegant Plus
Цена (сум)73 477 00092 821 00075 706 00094 538 000
Трансмиссия5МКПП4АКПП5МКПП4АКПП
Расход топлива8,2л./6,2л.
Объем, см31249
Мощность, л.с.85

Chevrolet Cobalt (Шевроле Кобальт)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLT M/T PlusLTZ A/T Plus
Цена (сум)97 083 000116 495 000
Трансмиссия5МКПП6АКПП
Расход топлива8,4л./6,2л.10л./6,7л.
Объем, см31485
Мощность, л.с.106

Читайте наш обзор на Chevrolet Cobalt.

Chevrolet Nexia-3 (Шевроле Нексия)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLT M/TLTZ A/TLT M/T Optimum PlusLTZ A/T Elegant Plus
Цена (сум)87 320 000106 429 00089 916 000109 025 000
Трансмиссия5МКПП6АКПП5МКПП6АКПП
Расход топлива8л./6,5л.9.3л./7л.
Объем, см31485
Мощность, л.с.105

Chevrolet Lacetti (Шевроле Ласетти)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаSXSX M/T Comfort PlusCDX A/T Elegant Plus
Цена (сум)114 449 000115 607 000138 126 000
Трансмиссия5МКПП5МКПП6АКПП
Расход топлива8,5л./7л.8,5л./7л.10л./7,5л.
Объем, см31485
Мощность, л.с.107

Стоимость Chevrolet Lacetti с ГБО (газобалонное оборудование)

Модификация/ХарактеристикаSXSX CNG Plus
Цена (сум)123 287 000115 607 000
Трансмиссия5МКПП5МКПП
Расход топлива8,5л./7л.8,5л./7л.
Объем, см31485
Мощность, л.с.107

Chevrolet Tracker (Шевроле Трекер)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLT M/TPremier A/T
Цена (сум)189 838 121222 150 992
Трансмиссия5МКПП6АКПП
Расход топлива7,9л./10,7л.7,9л./10,7л.
Объем, см317961796
Мощность, л.с.140140

Chevrolet Malibu 2 + Turbo (Шевроле Малибу)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLTZ 2.0л (турбо) с люком
Цена (сум)369 000 000
Трансмиссия6АКПП
Расход топлива11,8л./8,5л.
Объем, см31998
Мощность, л.с.253

Chevrolet Captiva (Шевроле Каптива)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLT A/T
Цена (сум)260 455 998
Трансмиссия6АКПП
Расход топлива12,8л./9,3л.
Объем, см32384
Мощность, л.с.167

Chevrolet Trailblazer (Шевроле Трейлблейзер)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаLTZ 6АT
Цена (сум)398 000 000
Трансмиссия6АКПП
Расход топлива11,8л./9,7л.
Объем, см33564
Мощность, л.с.275

Chevrolet Equinox (Шевроле Эквинокс)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/Характеристика2,0L Тurbo LT 9АT
Цена (сум)414 000 000
Трансмиссия9АКПП
Расход топлива10,9л./8,2л.
Объем, см31998
Мощность, л.с.260

Chevrolet Traverse (Шевроле Траверс)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаPremier AT
Цена (сум)596 000 000
Трансмиссия9АКПП
Расход топлива13,6л./10,0л.
Объем, см33564
Мощность, л.с.318

Chevrolet Tahoe (Шевроле Тахо)

Асака машина заводи нархлари

Модификация/ХарактеристикаPremier ATTahoe-LT R20 с люкомTahoe-LT R20Tahoe-LT
Цена (сум)795 000 000755 000 000745 000 000735 000 000
Трансмиссия8АКПП
Расход топлива18,3л./13,4л.
Объем, см36162
Мощность, л.с.426

Полный прайс-лист GM Uzbekistan

Асака машина заводи нархлари

Электронная очередь

29 сентября 2017 года покупка всех машин GM Uzbekistan стала доступна через единый портал продаж Chevrolet.uz. Чтобы приобрести желанный автомобиль, необходимо выполнить 3 простых действия:

Прослеживание заявки

Hurmatli O’zbekistonda yoki boshqa davlatlarda ishlab ter to’kib, O’zbekistonda Otamga, O’zimga yoki bo’lmasa o’g’limga moshina olib beraman deb og’ir mehnat (mashaqat)larni qilib pul yig’ib niyat qilib yurganlar.Xudo xoxlasa bu yaxshi niyatlaringiz amalga oshadi. Kammentariyalarni o’qib chiqdim va GM raxbarining salbiy javobi menga shaxsan yoqmadi. Demoqchi bo’lganim moshina olishga shoshilmang siz faqat pulingizni yig’ing, halol mehnat qilib topgansiz bilaman va albata sifatli moshina minaman deb niyat qilgansiz yaginda O’zbekistonda yana 7 ta kompaniya moshinalari ishlab chiqarilishi rejalashtirilgan bunga ko’ra
O‘zbekistonda yana 7 ta kompaniya turli avtomobillar ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yishi rejalashtirilmoqda. Bu Prezident tomonidan tasdiqlangan 2021-2023 yillarga mo‘ljallangan investisiya dasturida belgilangan.

Dasturga ko‘ra, yaqin yillarda quyidagi kompaniyalar ham avtotransport vositalari ishlab chiqarishni boshlaydi:

— «Navoi-Motors» (Avstriya kompaniyasi bilan hamkorlikda) — pikap, kichik yuk mashinalari, miniven, yo‘l tanlamas, elektromobil, traktorlar (yiliga 12 ming dona) — Karmana tumani;

— «Manas avto-sanoat» (Turkiya kompaniyasi bilan hamkorlikda) — yuk mashinalari (yiliga 3 ming dona) — To‘raqo‘rg‘on tumani;

— «Namangan Shangan motors» (BAA kompaniyasi bilan hamkorlikda) — yengil avtomobillar (yiliga 1,8 ming dona) — Chust tumani;

— «Hyundai Motor Uz Namangan» (Koreya kompaniyalari ishtirokida) — tijorat yuk avtomobillari (yiliga 3 ming dona) — Namangan viloyati;

— «ADM Jizzakh» (Koreya eksimbanki ishtirokida) — Lada, Kia, Renault (2-bosqich, yiliga 100 ming dona) — G‘allaorol tumani;

— «Auto Motors Asia» (Xitoy kompaniyalari bilan hamkorlikda) — krossoverlar, yuk avtomashinalari, mikroavtobuslar (yiliga 27 ming dona) — Jizzax shahri;

— «Abbos-Eko Agro» (Xitoy kompaniyasi bilan hamkorlikda) — yengil avtomobil, miniven, kichik yuk avtomobillari (yiliga 10 ming dona) — Denov tumani.

Источник

Фоторепортаж: Асакадаги UzAuto Motors заводида автомобиль ишлаб чиқариш жараёни

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Жорий йилнинг 3-4 июль кунлари Ўзбекистондаги ОАВ ходимлари учун UzAuto Motors заводига медиа-тур ташкил этилди.

Ҳар бир инсон ўзи бошқараётган ёки кўчада ҳарактланаётган автомобилларнинг қандай яратилишини кузатиш жуда ҳам қизиқарли. Ҳозир эътиборингизга UzAuto Motors заводидаги қайноқ иш жараёнидан фотолавҳаларни тақдим этамиз.

Асака машина заводи нархлари

Пресс-тур давомида журналистлар яқиндагина номи ўзгартирилган UzAuto Motors (олдинги номи GM Uzbekistan) заводининг тўлиқ фаолияти билан таништирилди.

Асака машина заводи нархлари

UzAuto Motors заводига уюштирилган медиа-тур давомида журналистларга завод бош директори вазифасини бажарувчи Рустам Ражабов ва унинг ўринбосари Азимжон Умаровлар ҳамроҳлик қилишди. Дастлаб, ОАВ вакиллари автомобилларнинг қисмларини пайвандлаш ишлари олиб бориладиган бўлим билан таништирилди.

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Эътиборлиси, ҳудудда завод ходимлари 8 соат давомида тик оёқда тиним билмасдан меҳнат қилишади. Бугунги кунда UzAuto Motors заводида 10 600 нафар ходим фаолият кўрсатмоқда. Бу ходимларнинг 200 минг нафари заводнинг Хоразмдаги филиалида ишлашса, яна 170 нафар ходим Тошкент шаҳрида жойлашган филиалда меҳнат қилмоқда.

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Пайвандлаш бўлимида ишлар якунлангач, автомобил заводнинг бўяш цехига юборилади. Бу бўлимда инсон саломатлиги учун ўта хавфли кимёвий моддалар билан ишланиши туфайли журналистлар бу ҳудудга киритилмади.

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Бўяш цехидан чиқарилган енгил машиналарнинг суяк қисми (кузов) алоҳида бўлимда жиҳозланади. Махсус линияда автомобилларга кетма-кетликда барча керакли қисмлар ўрнатилади.

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Маълум қилинишича, UzAuto Motors заводидаги ишчи ходимларнинг ойлик-маоши минимум 2,5 млн сўмни ташкил этади. Тажрибали ходимлар 4 млн сўмгача ойлик оладилар. Бундан ташқари ходимларга иш жараёнидаги фаолликларига қараб бонуслар белгиланган.

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Асака машина заводи нархлари

Этиборлиси, Асака шаҳрида жойлашган UzAuto Motors заводида ҳар 70 секундда битта автомобиль, бир кунда 800 та автомобиль ишлаб чиқарилмоқда.

Асака машина заводи нархлари

Маълум бўлишича, ҳозирда UzAuto Motors заводи томонидан ишлаб чиқарилаётган Nexia 3 автомобилига ички бозорда талаб жуда юқори. 1996 йилдан буён ишлаб чиқарилаётган Nexia авлодидаги кирувчи учта моделдаги автомобиллардан шу пайтга қадар 1 060 715 дона ишлаб чиқарилган.

Асака машина заводи нархлари

UzAuto Motors заводида ишлаб чиқарилаётган енгил машиналар орасида хорижга экспорт қилинадиган автомобиллар рейтингини Laсetti бошқариб турибди.

Асака машина заводи нархлари

Маълум бўлишича, Автомобилсозлик тармоғида 2019 йил экспорт салоҳиятини ривожлантириш йили деб эълон қилинган. Ҳозирги вақтда тармоқнинг турли корхоналари маҳсулотлари Россия, Қозоғистон, Украина, Беларусь, Озарбойжон, Грузия, Арманистон, Тожикистон, Туркманистон, Қирғизистон, Иордания, Ливан, Ироқ, Афғонистон ва африканинг бир қатор давлатларига экспорт қилинмоқда.

Источник

Ислом Каримовнинг Асака заводини корейсларга қандай сотгани маълум қилинди

Ўзбекистоннинг собиқ давлат котиби Раҳим Ражабов Ислом Каримов Асакадаги прицеп заводини Жанубий Кореянинг Daewoo ширкатига қандай сотгани ҳақида гапириб берди.

Ражабовнинг айтишича, унинг ўзи тайёр заводнинг корейсларга сотилишига қарши бўлган ва Асакадаги бўш ерда янги завод қуришни таклиф қилган.

«Ўшанда мен ҳукумат раиси ўринбосари эдим. Асакадаги ҳозирги автомобиль заводи ўрнида тракторларга прицеп ишлаб чиқарадиган корхона бўларди. Иттифоқо президент Кореяга борди. У ердан туриб менга „Сенинг Асакадаги прицеп заводингни корейсларга сотдим“, дея телефон қилди. Ваҳоланки, заводнинг ўзи бинойидек ишлаб турган эди. Прицеп чиқаришнинг ҳам машаққатлари оз эмас, чунки оддий машина тўртта одамни ташиса, у юк ташийди: тормозлари, ғилдираклари, дисклари мустаҳкам бўлиши керак. Мен у кишига, „Автомобиль заводи керак бўлса, ишлаб турган завод орқасидан 45 гектар ер ажратайлик, янгидан қуришсин“, дедим. Лекин ўзингиз биласиз, давлат раҳбари „Мен ваъда қилдим“ деб тургач, унинг қарорига қарши чиқиб бўлмайди», — дейди Раҳим Ражабов.

1997 йилда ҳукуматни тарк этган собиқ мулозим ўша пайтларда президент атрофида давлатга виждонан хизмат қиламан, деган одамлар камайиб, номаъқул одамлар кўпайиб, ҳаммаси бир «мафия» бўлиб қолганини билдирди.

«Мундоқ ўйласангиз, президентни ёмон дейдиган одам мен бўлишим керак эди. Ўша пайтда, „Сен билан ишламайман“ дея кетганимча — ўттиз йилдан буён ҳалиям ишламайман. Ҳеч кимнинг „одами“ ҳам бўлмаганман», — дейди у.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *