фатимская икона божией матери

Православное отношение к Фатимскому явлению

Святые отцы Церкви признавали, что чудесные явления, опыт сверхъестественного есть не только в Православной Церкви, но и в других исповеданиях. Отношение к ним определялось исходя из библейского понимания, согласно которому не все чудеса – от Бога, но бывают чудеса, совершаемые силой диавола, ибо ради соблазнения людей иногда «сам сатана принимает вид Ангела света» (2 Кор. 11:14). Уже в описании состязания Моисея с египетскими чародеями (см.: Исх. 7:10-12) показывается, что чудеса язычников не от Бога; подробно говорится о чудесах, которые диавол совершит во время антихриста (см.: Откр. 13:11-14).

Прп. Иоанн Кассиан писал, что «весьма часто люди, развращенные умом и противники веры… изгоняют демонов и творят великие чудеса, так что даже сила исцелений исходит иногда от недостойных и грешных. Исцеления такого рода бывают по обольщению и ухищрению демонов. Человек, преданный явным порокам, может производить иногда удивительные действа. Через это увлекаются к подражанию его порокам и нечестию и открывается пространный путь уничижения и поношения святости христианской религии».

Диавол совершает чудеса в ложных религиях и еретических церквах для того, чтобы удержать в этих заблуждениях их приверженцев, а также, насколько возможно, привлечь к этим заблуждениям православных христиан.

Так называемые Фатимские чудеса критически исследовали многие православные авторы, в частностия, иеродиакон Макарий (Петанов), диакон Алексей Старицын, В. Мельников и отмечали крайне сомнительный характер этих чудес.

фатимская икона божией матери

Нет сомнения, что по предсказанию «Дамы» имело место настоящее чудо, которое в 1917 г. видели одновременно несколько тысяч человек, в числе которых были и неверующие. Но обратившись к описаниям очевидцев, в этом массовом чуде мы не увидим ничего похожего на чудеса Божии. Все истинные чудеса, описанные в Евангелии и житиях святых, имели явное духовно-нравственное значение. Но какой смысл, какое назидание, какая духовная польза, какое свидетельство о Христе в том, что солнце стало перламутровым, деревья окрасились в фиолетовый цвет, а люди – в желтый, и что некий светящийся объект быстро перемещался в небе? Что Христового в этих, безусловно, необычных цветовых и световых эффектах? Ничего. Неудивительно, что некоторые православные авторы называли данное массовое фатимское чудо одной из репетиций антихристовых чудес. Примечательно, что в определенный период сами дети испытывали сомнение в том, что им являлись именно Богородица и ангелы, после явлений они испытывали сильное физическое и душевное изнеможение, порой отчаяние.

Что же касается пророчеств о победе коммунизма в России и гонениях на христиан, которые будто бы изрекла «Дама», то следует иметь в виду, что записаны они были впервые в 1936 году, через девятнадцать лет после того как якобы были услышаны.

Несообразностей, связанных с явлениями «Дамы», которая долгое время никак не называла себя детям, было столь много, что католический священник, первым услышавший о них, отнесся к этой историии с большим подозрением. Но довольно быстро (уже через два года в лице местного епископа) римо-католическая иерархия признала эти чудеса и стала активно поддерживать их культ, ведь, несмотря на некоторые несообразности, в целом вся эта Фатимская акция настраивала местных католиков быть более усердными прверженцами католицизма (что было очень важно для Португалии того времени), а русских людей должна была приучать к мысли, что Богородица именно через Римо-католическую церковь являет свое попечение о России, что вполне соответствовало политике Ватикана, проводимой в ХХ веке.

Как отмечал отец Тихон (Шевкунов), «целью всего почти 100-летнего Фатимского действа… представляется очередная попытка подчинения России Римскому папе. Во всяком случае все трактовки так называемых «Фатимских тайн» сводились именно к этому».

Источник

ФАТИМСКАЯ ИКОНА

(Меню в процессе разработки)

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

фатимская икона божией матери

фатимская икона божией матери

фатимская икона божией матери

фатимская икона божией матери

фатимская икона божией матери

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена
Александр Бургос

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена
Архиепархия Божией Матери в Москве

На прошлой неделе на территории Базилики Благовещения в Назарете разместили мозаику, выполненную на основе иконы Фатимской Божией Матери «Тобою единство», особенно почитаемой российскими католиками в рамках Года Пресвятой Девы Марии – Матери Слова Божия. О том, как появилась эта мозаика и как она связана с Годом Матери Слова, рассказал отец Дариуш Пеляк, SVD.
Показать полностью.

В Базилике Благовещения в Назарете находится небольшой дворик, стены которого украшены мозаиками с изображениями Богородицы из разных стран мира. Как правило, это самые значимые изображения для каждой страны. Однако паломники из России, посещающие Базилику, не находили изображения Девы Марии из своей страны. Тогда Конференция Католических Епископов России предложила исправить это упущение.

Первым делом нужно было выбрать конкретное изображение, которое представляло бы Россию. Поскольку у католиков в России нет собственного исторического изображения Девы Марии, как, например, Пресвятая Дева Мария Будславская в Беларуси, то епископы одобрили предложение разместить там копию иконы Фатимской Божией Матери, оригинал которой находится в г. Пушкине рядом с Санкт-Петербургом. Это изображение пользуется почитанием не только в России, но и в других странах. Икона даже совершила паломничество в Фатиму. С другой стороны, казалось недостаточным просто разместить в Назарете это изображение. Хотелось предпринять какую-то духовную инициативу в связи с этим фактом. Поскольку Назарет – это место, где Слово стало плотью, где Мария сказала «да будет мне по слову Твоему» в ответ на призыв Архангела Гавриила, было решено объявить Год Пресвятой Девы Марии – Матери Слова Божия для своеобразной духовной подготовки. Чтобы народ Божий ближе познакомился с этой иконой, с одной стороны, и с другой – глубже пережил мистику Назарета, суть которой – принятие Слова Божьего в жизни каждого из нас.

Поэтому были напечатаны копии иконы Фатимской Богородицы «Тобою единство» и разосланы по всем католическим приходам России. Эти иконы сопровождала небольшая брошюра с катехетическими материалами, объясняющими идею этого года и призывающими прислушиваться к Слову Божию. Идея была взята из Апостольского обращения Папы Бенедикта XVI «Verbum Domini», где он говорит о «симфонии Слова». Он говорит, что Слово Божие – это не только то, что мы читаем в Библии, но Господь обращается к нам, как говорится в Послании к Евреям, «многократно и многообразно».

Члены Народа Божия брали икону с брошюрой в свои дома на наделю и в течение этого времени молились и слушали Слово Божие. Также им предлагалось принять какое-то постановление, связанное с Библией. Например, прочитать её целиком в течение года, или каждый день размышлять над Словом Божиим методом Lectio Divina, который подробно объясняется в брошюре, или выучить наизусть отрывок из Святого Писания и т.д.

Параллельно шла подготовка мозаики, которая была заказана в Святой Земле. Она не является точной копией иконы, а скорее стремится соединить эту икону Девы Марии и Год Матери Слова, который мы переживаем. Поэтому на мозаике вместо привычного названия «Тобою единство» находится латинское воззвание «Mater Verbi». И благодаря Году Матери Слова, и потому что это изображение будет находиться в Назарете, где Слово стало плотью.

Изначально освящение мозаики было запланировано на 25 марта текущего года, но из-за пандемии коронавируса это оказалось невозможным. Поэтому мозаика размещена и доступна для паломников уже сейчас, а наша встреча с ней состоится во время Всероссийского паломничества в Святую Землю «По следам Пресвятой Девы Марии» в марте следующего, 2022 года.

*Ниже прикрепляем брошюру, сопровождающую паломничество иконы в рамках Года Пресвятой Девы Марии – Матери Слова Божия.

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

Окончание Года Пресвятой Девы Марии — Матери Божиего Слова

В связи с недавно объявленным внеочередным Годом Святого Иосифа Конференция католических епископов России объявляет 25 марта 2021 г. последним днем Года Пресвятой Девы Марии — Матери Божиего Слова и паломничества образа Фатимской Богородицы, именуемого «Тобою единство».

Тем не менее, остаются в силе планы совершить паломничество в Святую Землю и, в частности, в Назарет ориентировочно 25 марта 2022 г., если это будут позволять обстоятельства. Дополнительная информация будет разослана позже.

Всех, кто желал бы сделать пожертвование на изготовление мозаичного изображения Пресвятой Богородицы, которое будет установлено в Базилике Благовещения Господня в Назарете, просим передать их до 25 марта этого года настоятелям своих приходов, которые затем передадут их епископам.

Секретариат Конференции Католических Епископов России

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

Про Год Матери Слова знают не только в России. Интересное свидетельство Сестры Войтехи, которая служила в Волгограде, а сейчас находится в родной Словакии.

Когда я жила в России, в Волгограде, то просто влюбилась в людей, в страну и в эту икону Фатимской Божией Матери «Тобою единство». Она была у нас в общине сестёр, в часовне.
Показать полностью.

Дева Мария выполняет Свои обещания, сказанные в Фатиме, ведь Россия имеет особенное место в Ёе Непорочном Сердце.

с. Войтеха, Словакия

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена
Просто католик

Яркое искреннее свидетельство о силе молитвы Святым Розарием.

фатимская икона божией матери

ФАТИМСКАЯ ИКОНА запись закреплена
В ДОМЕ ФЕДОРОВА

АКАФИСТ О НЕПОРОЧНОМ ЗАЧАТИИ ДЕВЫ МАТЕРЕ

Акафист о Непорочном Зачатии Девы Матере

Кондак 1
Избранной от всех родов, и прежде век уставленной в Матерь Богу, кроме греха сущей, и в Зачатии своем ада победившей, торжественныя песни восписую ти, недостойный раб твой Богородице, да мя свободиши от зол поющаго ти: Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Икос 1
Ангел Гавриил со небесе послан бысть, благовестити Анне Тебе Дево плод благословенный: душевную бо твою Бог предувидев доброту, от прародителныя клятвы неврежденну тя соблюде, предваряя благодатию грех в тебе несоизволившей праматере Евы преслушанию, яко быти всегда тебе душею и телом святых святейшой, и от всех воспетой сице:
Радуйся, премудрости Божия главизно: радуйся, праведных родителей плоде благословенный.
Радуйся, рода нашего чаяние: радуйся, клятвы потребление.
Радуйся, ада пленение: радуйся, смерти умерщвление.
Радуйся, еюже Адам призвася: радуйся, еюже Ева свободися.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 2
Видевше купину иногда огнем неврежденну, твоего Зачатия чин познаваем. Аще бо и от чресл Иоакима, и от чрева Анны огню всенароднаго греха подлежащих произведе тя Творец, обаче не прикоснуся ти, ни вреди тя огнь родителный: темже сотворшему ти величие, поем Богу: Аллилуиа.

Икос 2
Разум всяк низумеет изявити, како возмогла бы еси послужити неизследимой Вочеловечения Божия тайне, и быти Мати Слову могущему избрати в Матерь себе, всех жен честнейшую, аще бы когда греху порабощенна была еси. Темже убо сведый тя быти истинно Богородицу, исповедую весма безгрешну, и глаголю:
Радуйся, Бога Слова Мати избранная: радуйся, всех жен честнейшая.
Радуйся, огнем всенародным неврежденная купино: радуйся, Вочеловечению Божию послужившая.
Радуйся, еюже мы ожихом: радуйся, еюже долг Прародителей воздадеся.
Радуйся, еюже едем отверзеся: радуйся, еюже благословение получихом.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 3
Сила Вышняго ороси Руно Гедеоново, егда вся земля сушею одержима бе, да сим Зачатия твоего Марие изследуем тайну: идеже бо вси прочии от чресл Адама прошедшии, в гресех зачинающееся, сухи и наги благодати Божия обретаются, тамо ты Отроковице одеянна силою с выше, благодати исполнилася еси: Темже сотворшему с тобою милость, поем Богу: Аллилуиа.

Икос 3
Имеяше Дева преблагословенна тою души и тела чистотою блистати, еяже вящшая под Богом разуметися не может: толико бо нечто есть чистее, елико ближае к свету приступает. Тыже паче всея твари, паче всех святых, и паче всех небесных духов в первой благодати сотворенных, приближилася еси величайшему свету, и чистоте безконечной Богу Слову плоть от тебе заимствовавшу. Убо чистота души твоея толика есть, яко превосходити ей святыню Ангел весма безгрешных, и прежде Зачатия, и в непорочном Зачатии достойной быти похвал сицевых:
Радуйся, неприступнаго света селение: радуйся, святынею всех превозшедшая.
Радуйся, одеянна силою свыше: радуйся, зерцало неимущее порока.
Радуйся, огненосная колеснице Слова: радуйся, Руно в Зачатии благодатию орошенное.
Радуйся, источниче невозмущенный: радуйся, еюже сухи, и жаждны прохладихомся.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 4
Буря и зелное наводнение всяк плод, и всю плоть истреби от земли, Ноев же ковчег избыток человеческаго рода обносящ посреде вод влаяся, цел от истления явися Богом сохранен, да твоего непорочнаго Зачатия имеем образ. Аще бо и всяко сеяние праотца Адама разверзая утробу, всенароднаго греховнаго не избеже потопа, еже бы не приразитися водам беззакония, и коснутися храмине душ человеческих. Тебе обаче святыни ковчег понесший Христа, нетленну и неврежденну в чреве Анны, имиже весть судбами, соблюде Бог, егоже благодаря пою песнь: Аллилуиа.

Икос 4
Слышав тя, Мати безмужная, в рождении Сына избывшую Евиных чадородия болезней, яже суть дерзнутаго вкушения казнь, не погрешу, егда тя в Зачатии твоем вознепщую быти Духа Святаго благодатию сохраненну от вины. Казнь бо последует вине, и вина предшествует казни. Несогрешившую убо тя в Еве, почитаю в Зачатии нескверном песнми:
Радуйся, одушевленный и Богом соблюденный ковчеже: радуйся, истления греховнаго избывший кивоте.
Радуйся, болезней Евиных избавление: радуйся, праматере несоизволившая преслушанию.
Радуйся, еюже всенародный преста потоп: радуйся. Еюже небурное имамы пристанище.
Радуйся, дуго облачная, еюже наводнения ктому не боимся: радуйся, еюже останок сынов Адамовых соблюдеся.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 5
Боготечной звезде утро возсиявшей не возможе одолети иногда бравыйся с Иаковом муж, но еже пущенну быти моляшеся, прообразуя твое Дево странное Зачатие. Токмо бо возсияла еси Звездо от Иакова, абие в самой заре Зачатия твоего изнеможе бравыйся с естеством нашим древный змий, и еже попранной быти главе его женскими ногами, смущашеся. Но не избеже пяты твоея, Богу коснувшутися, емуже пою песнь: Аллилуиа.

Икос 5
Видев Бог приближшееся время обновлению рода нашего, новую тя показа Еву, первейшею лепотою украшенну. Подобаше бо, да яко в Христе весма безгрешном мужеский пол честь получи, тако в тебе женское естество славу восприимет, ни единымже грехом врежденной. Ниже паки достояше, да бы праматере Евы в создании своем душа честнейшею нарещися имела, паче твоея, Богомати, в Зачатии твоем, еже Бог в наше соверши восстание, и клятвы разрушение. Возставлен убо тобою приношу ти в благодарение песнь сию:
Радуйся, Звездо, в самом утре Зачатия сияющая благодатию: радуйся, борителя адскаго победившая.
Радуйся, женское естество обновившая: радуйся, поползновение родителное исправившая.
Радуйся, еюже древний змий запятся: радуйся, ейже благодать дана есть изобилна.
Радуйся, еяже Зачатие свято Богови наречеся: радуйся, еюже вси от падежа востахом.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 6
Проповедует весь мир Иудифину крепость, и чистоту, яже Богом соблюдаема не токмо от полка Ассирийска нетленна изыде, но и знамение победы, главу гордаго властелина изнесе, еже бысть, да о твоем Дево чистом Зачатии уверимся. Тебе бо и в Зачатии твоем неврежденну грехом, от чресл Иоакима изшедшую сохрани Бог, и на мысленнаго Олоферна диавола укрепи тя, емуже всю власть, аки главу отсекши, свободила еси род наш от работы вражия, и наставила еси пети Богу песнь: Аллилуиа.

Икос 6
Возсиявшей ти от Анны, изнеможе язык достойно похвалити тя едину в женах чистую, и благословенную: о тебе бо возгласи Соломон: яко аще и многы дщеры стяжаша богатство и многы сотвориша силная, обаче ты предуспевающи превознеслася еси над всеми: ни едина бо возможе в первом бытия своего движении одолети аду, кроме тебе жены крепкия, юже сам Творец обрете, давый ти в користи место, всех дщерей Адамовых богатство изобилующее, яко имети тебе и Евину в Зачатии первую благодать, и силных жен мужество, и плодовитое Девство, по Успении же с телом и душею нетленную жизнь несоравненыя ради твоея святыни, юже ублажая пою:
Радуйся, от чресл Иоакима без вины зачатая: радуйся, адскаго Олоферна в чреве Аннином обезглавившая.
Радуйся, цвете тернием греховным неугнетенный: радуйся, в младейших ногтех Жено крепкая.
Радуйся, яже вся дщеры лепотою превозшла еси: радуйся, ейже дивная сотвори Бог.
Радуйся, светилниче присно благодатию светящий: радуйся, еюже в первую учинихомся честь.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 7
Хотя Бог сокровенную души и тела твоего показати святыню, назнамена ю иногда вратами, рекий Пророку: врата сия затворена будут, и не отверзутся, и никтоже пройдет сквозе их, яко Господь Бог Израилев пройдет ими. Подобаше бо, да яко в теле твоем ключи Девства не вреди в Рождестве своем Бог, тако и твоея души найпаче в Зачатии твоем врата затворена блюдет, еже бы прародителному греху не пройти сквозе их: понеже Он грех Адама понесый, имеяше сам пройти ими, и вселитися с благодатию в души твоей, емуже пою песнь: Аллилуиа.

Икос 7
Новый гроб, и ни единым же мертвецем осквернен в тридневное телу своему упокоение восхотевый имети Сын твой, и Бог наш, никакоже попустил бы ветхому мертвителну Адамову тлению повредити тя: в нейже, яко в новейшом, и всякою благодатию украшенном чертозе, девять месяцей таяся поживе: и яко от гроба печати не разруш изыде, тако из боку твоею плоть нося явися, да вси в Зачатии твоем радующеся, и еже тебе радоватися сердцем и усты воспоем:
Радуйся, двере непроходимая греху: радуйся, чертоже слова заключенный.
Радуйся, престоле Богу всегда посвященный: радуйся, Раю древом насажденный живота.
Радуйся, яко в Зачатии, греха, тако во рождении Сына, болезней избывшая: радуйся, сосуде в честь сотворенный.
Радуйся, столпе Давидов, адом непоколебленный: радуйся, земле всегда благословенная.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 8
Странно бе Вочеловечение Бога, странное и твое Богомати непщуется быти Зачатие. Аще бо бы общее имела еси с рожденными в гресех бытие твое, убо греха повинна сущи, не возмогла бы еси нарещися Мати безгрешнаго: каковое бо древо, таков и плод износити обыче, и аще родителе безчестны суть, безчестие их чад касается. Но Сына твоего никтоже обличи о гресе, убо и тебе равне безгрешну восхоте имети Матерь, емуже яко Богу, пою песнь: Аллилуиа.

Икос 8
Всю добру, всю красну, и непорочну воспел тя есть духом движимый Соломон, да и нас привлечет к похвалению непорочнаго Зачатия твоего, в немже ничтоже скверненно пострадала еси. Аще бо в первой малейшей жития твоего черте осквернилабыся еси калом греха прародителнаго, никакоже всю непорочну нарекл бы тя Дух Святый. И малейшаго бо ради вреда соделовается вещь весма недобра и порочна: добру убо всю и непорочну в Зачатии твоем быти тя уразумевше, восписуем ти похвалная:
Радуйся, безгрешнаго Сына, безгрешная Мати: радуйся, вся добра, и вся красна ближняя Духа Святаго.
Радуйся, непорочная, Агнице упасшая Агнца Христа: радуйся, голубице чистая, желчи греха неимущая.
Радуйся, аки солнце избранная, при востоце света нелишенная: радуйся, луно красная, всегда в полноте благодатию сияющая.
Радуйся, от суха корене Иессеова жезле процветший: радуйся, Адамово и Евино паки воззвание.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 9
Все естество, и всяк чин сорадуется тебе в Зачатии твоем Царице, в немже тя Царь славы паче Есфиры сияющую лепотою души, возлюби. Токмо бо вошла еси в преддверие бытия, идеже вси общему смерти и греха за преслушание подлежат уставу, абие простреся ти жезл благодати, и еже не боятися тебе единой общия казни, дано есть, да увемы побеждатися естества уставом о тебе Дево чистая, и пети Богу тако изволившему песнь: Аллилуиа.

Икос 9
Ветийства и гадания зле мудрствующих о Зачатии твоем яко паучина разтерзашася, а еже веровати, Зачатие твое безгрешно быти, богоприятно есть: могий бо тя Девою соблюсти в чадородии, можаше и сие сотворити Бог, еже бы в Зачатии твоем не навести лишения первенствующия благодати. И да бы тако сотворил, всячески прилично бе, чести ради Матерны: убо и сотвори державу мышцею своею, расточи же гордыя мыслию сердца умствующых общему греху Зачатие твое быти повинно. Их же разума бегая, пою ти от души:
Радуйся, Царице, благодать обретшая у Бога: радуйся, Есфире, общему пагубы не подлежащая уставу.
Радуйся, от всенародныя казни, лишения благодати соблюденная едина: радуйся, на тебе промысла и могутства Божия известное исполнение.
Радуйся, неоранная ниво, и невозделанная прозябнути имевшая Христа: радуйся, чистоты сладковонный цвете.
Радуйся, невещественный угле, имже сожжеся Адамово рукописание: радуйся, почитающым твое Зачатие благих ходатаице.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 10
Спасти хотя род человеческий гладом тающь, егда заключи Илия небо, изведе Бог от моря облак мал и легок, аки след ноги человеческия, имже вся оросися земля, прознаменуя Девы от Анны безгрешное Зачатие: яко бо море горко, и тяжко сущи, разнствующ от себе в легкости и сладости изнесе плод, тако Иоаким и Анна в гресе родившееся произведоста тебе Дево, легкий облак разнствующ от них благодатию, юже в малейшем телеси, и в самом следе человечества абие получила еси, и сподобилася одождити нам Христа, емуже пою песнь: Аллилуиа.

Икос 10
Стены и основание вышняго Иерусалима, идеже неприступный обытает свет, от камене чиста, и дражайша украсивый Бог, егда изволи снити на землю, устрои себе светлейшую палату всяким добродетелей родом украшенну, начен от основания лепоту ея. Палата же и град в пребывание самому Богу, ты несверная Дево была еси, к нейже ни приступити, ни подкопатися возможе древный тать, окрадый в Раи лепоту естества нашего. Ибо не токмо стены совершеннаго возраста твоего светящияся, аки адамант неподвижныя на зло быша, но и преддверие бытия, и основание духа животнаго в младейших ногтех плоти твоея чисто, свято, и утвержденно благодатию состояшеся. Темже почитая тя Госпоже, пою ты от любве:
Радуйся, облаче легкий, сладости исполненный: радуйся, от чрева Анны, аки от моря уканутая чистая росо.
Радуйся, ейже никогдаже заключися небо: радуйся, от основания святый граде Божий.
Радуйся, храмино, ветхим татем неподкопанна: радуйся, стено неподвижимая на зло.
Радуйся, златый одре Соломонов, окружаемый силными: радуйся, сокровище благих тмами Ангел хранимое.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 11
Пение аще и не по достоянию приношу ти Госпоже, обаче веру приими, ибо веси любовь мою яже к тебе всеусердну. Ниже бо по достоянию Зачатие твое похвалити ми возможно есть. Понеже вся слава твоя Дщи Царя небеснаго, внутрь есть рясны златыми одеяна, и преукрашена. Веровати убо ми от любве подобает, яко внутрь Анны имела еси славу, и одеяние благодати честнейшее паче злата чиста. А еже внутрь даров Духа Святаго на душу твою излиянных, внити умом, Бога создавшаго тя дело есть, емуже пою: Аллилуиа.

Икос 11
Светоприемное бе Зачатия твоего время Богом избранная Отроковице, неподстоящее числу дней и нощей проклятых Иовом, в няже зачинается всяк человек. Ибо созда тя Господь в начаток путей своих, в дела его, прежде век основа тя. Прежде сотворения земли и прежде всех холм Зачатие твое. Егда готовяше небо, егда крепки творяше облаки, с ним была еси. Из уст же своих Вышный изведе тя перворожденну всея твари, и тобою сотвори, на небе, да сияет свет присно. Аще убо прежде век уставленно есть бытие твое, и тобою седящим в тме свет возсия нам, воистинну предварила еси преслушание праотца Адама под временем бывшее, и ни един же час нощи греховныя обыде тя, вселшуся в душу твою свету благодати Божия, юже в тебе ублажаю, воспевая ти:
Радуйся, Дщи Царя великаго, внутрь Анны славу получившая: радуйся, одеждою первыя благодати украшенная.
Радуйся, дары Духа Святаго аки рясны златыми упещренна: радуйся, дню, емуже благослови Бог.
Радуйся, от неяже тма греховная прогнася: радуйся, ейже зело рано свет милости Божия облиста.
Радуйся, прежде век от уст Вышняго изведенная: радуйся, времени преступления Адамова неподлежавшая.
Радуйся, в Зачатии твоем греху неповинная.

Кондак 12
Благодать данную ти Девице, при Зачатии твоем хотя назнаменовати Бог, яви ю в сучце масличном, егоже Ною принесе голубица в знамение престатия потопа. Якоже бо сучец от согнивших древес изыде зеленящся, и неврежден водами, тако и ты от неплодных Иоакима и Анны, неврежденна грехом, и цветущая благодатию Духа Святаго, в виде голубинном миру явленнаго, изведеся в знамение престатия казни Божия, юже наведе на ны праведно. Сподоблены убо тобою милости Божия, поем Богу: Аллилуиа.

Икос 12
Поюще твоя Богомати похвалы, торжествуем светло твое от праведных Родителей Зачатие, еже аще бы не было свято, и безгрешно, не бы день его почитала святая Церковь, и песнми, и пении святила народно. Но понеже сие со усердием творит, убо и мы ублажим по силе святое Богоматере Зачатие, и возопим радостно к ней:
Радуйся, сучче масличный, беззакония водами неврежденный: радуйся, леторосле, от древес неизбывших потопа отрожденная.
Радуйся, в знамение благодати Божия данная: радуйся, древу уведения злаго неприближившаяся.
Радуйся, мироположнице истачающая сладковонное миро первенствующия благодати: радуйся, горо тучная и несекомая весма.
Радуйся, святынею Зачатия твоего А

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *